Pre-loader

שאלות ותשובות

אם לא מצאת תשובה לשאלתך, את מוזמנת ליצור איתנו קשר ב מייל או בטלפון ונשמח לסייע לך.

איך לבצע הזמנה באתר?

כל שעליך לעשות הוא לשוטט בקטגוריות השונות ולבחור את הפריטים אותם את אוהבת.
יש לבחור צבע ומידה וללחוץ על הוספה לסל הקניות, משם עוברים לקופה ובוחרים שיטת משלוח ושיטת תשלום - וזהו זה, החבילה בדרך.
אנחנו כבר נעדכן אותך בכתובת המייל שהזנת, מתי היא נארזת ויוצאת מהמחסנים שלנו.

האם עליי לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?

לא חובה, ניתן להשתמש באופציית הזמנה כאורחת ולבצע רכישה ללא הרשמה לאתר.
הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה.

עוד לא הזמנתי אף פעם באינטרנט - האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?

בשמחה! שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לך בביצוע ההזמנה.
אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-20:00, יום ו' 10:00-12:00 בטלפון 054-219-0144.
לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו הודעה דרך האתר ולבקש שניצור עמך קשר בשעות הפעילות.

יש לי התלבטות לגבי איזו מידה להזמין.

בעיקרון, מומלץ להזמין את המידה הרגילה והנפוצה אצלך בארון,
אך תמיד ניתן להציץ בטבלת המידות שלנו שנותנת את כל המידע שצריך.

מהם אמצעי התשלום באתר?

ניתן לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי, בחשבון PayPal ובהעברה בנקאית.
לביצוע העברה בנקאית - ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו.
אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-20:00, יום ו' 10:00-12:00 בטלפון 054-219-0144.
כמו כן, תמיד תוכלי לסמן "תשלום טלפוני" באופציות התשלום וניצור עימך קשר.

האם ניתן לשלם בתשלומים?

כן, בהחלט, להלן פירוט:
עד 2 תשלומים בקנייה מעל 299 ₪
עד 3 תשלומים בקנייה מעל 399 ₪

מהן אופציות השילוח?

שליח עד הבית - מגיע עד 5 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה בעלות של 20 ₪
איסוף עצמי - ניתן לאסוף את החבילה ללא עלות ובמסגרת שעות הפעילות בכתובת: צפריר 20, אור יהודה.

מתי החבילה תגיע אליי?

תלוי באיזו שיטת משלוח בחרת:
שליח עד הבית מגיע לביתך עד 5 ימי עסקים.
באיסוף עצמי ההזמנה מוכנה לאיסוף בדר"כ תוך 24 שעות מרגע אישור ההזמנה.

ביצעתי הזמנה וברצוני לשנות את שיטת המשלוח או את הכתובת.

במידה וההזמנה עוד לא יצאה עם שליח נוכל לסייע לך בשינוי באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות:
אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-20:00, יום ו' 10:00-12:00 בטלפון 054-219-0144.
לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו הודעה דרך האתר ולבקש שניצור עמך קשר בשעות הפעילות.

הזמנתי מכם חבילה, וקיבלתי מייל שאומר שהיא נארזה ונשלחה.
איך אוכל לדעת מתי החבילה תגיע אליי?

במידה והזמנת משלוח עם שליח עד הבית – השליח יתאם עמך את הגעתו במספר הטלפון שהזנת.
אם טרם קיבלת שיחת תיאום מהשליח, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות, ונבדוק עבורך עם חברת המשלוחים מתי בדיוק צפוי השליח להגיע.

ברצוני לבטל את ההזמנה שביצעתי.

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות:
אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-20:00, יום ו' 10:00-12:00 בטלפון 054-219-0144.
לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו הודעה דרך האתר ולבקש שניצור עמך קשר בשעות הפעילות.

הזמנתי פריט וברצוני להחזיר או להחליף אותו.

אין שום בעיה!
פריטים שיוחזרו תוך 14 יום ממועד המשלוח המקורי שלהם במצב חדש יהיו זכאים להחזר כספי מלא או זיכוי בחנות.
הסכום יזוכה בחזרה לאמצעי התשלום המקורי ששימש לרכישה.
עלויות משלוח ההחזרה הן באחריות הלקוחה ועלויות המשלוח/דמי טיפול ששולמו עבור ההזמנה המקורית אינם ניתנים לזיכוי.
ניתן לשלוח אלינו באמצעות שליח שלנו בעלות של 20 ₪ או להחזירו עצמאית לנקודת איסוף, בתיאום מראש.

שימי לב! פרטי הלבשה תחתונה אינם ניתנים להחזרה לפי תקנות משרד הבריאות.

האם אפשר להחזיר פריט שנקנה במבצע?

ניתן להחזיר פריט שנקנה במבצע עד 5 ימי עסקים מיום רכישתו.
ללא דמי ביטול זיכוי כספי מלא!

ביטול עסקה מטעם החנות

החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
  1. נפלה טעות קולמוס ,בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר.
  2. במקרים של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה, טרור או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.
  3. הודעה על ביטוח המכירה תימסר לקונים בטלפון או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה.
  4. במקרה ואזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה הזמנה, רשאית החנות לבטל את המכירה או להציע מוצר חלופי שווה ערך. הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון.

אנו משתמשים בקבצי Cookie בכדי להבטיח כי אנו נותנים לך את החוויה הטובה ביותר באתרנו. האם את מסכימה לתנאי השימוש?

מדיניות הפרטיות
Pre-loader